רעיונות למתנה לגבר

מחפשים רעיון למתנה לגבר? רעיון למתנה מעשירה, פרקטית שגם תתרום וגם תהיה עבורו חוויה נעימה וכיפית? אז אם יש לכם חבר או בן זוג או בן משפחה אשר אוהב להתלבש כמו שצריך, או אם יש לכם חבר שחושב שתחום הלבוש הוא תחום זניח ונוטה להתלבש באופן לא מחמיא, אשר סוגר בפניו לא מעט דלתות, כדאי מאוד שבמידה ואתם מחפשים עבורו מתנה, תבחרו עבורו ייעוץ סטיילינג אישי, עם  סטייליסטית מקצועית אשר תעניק לו ראיה רחבה יותר, או הכרות עם תחום הסטיילינג ותממש עבורו את יסודות התחום ברמה הפרקטית, על ידי מתן עצות לאופן וסגנון לבוש המתאימים לו. פגישת ייעוץ סטיילינג, היא בין הרעיונות הטובים ביותר כאשר חושבים על רעיונות למתנה לגבר.

מתנות מקוריות לגבר – ייעוץ סטיילינג?

אף על פי שניכר שתחום הלבוש הוא פחות דומיננטי אצל גברים, לא פעם, בהעדר בחירה בלבוש מתאים עבורם, גברים רבים נוטים להיכשל בראיונות עבודה, בהזמנות לדייטים או בכל דבר אחר. לבוש משפיע מהותית על האופן שבו הגבר נראה. לכן,  להעניק לגבר פגישת סטיילינג אשר במהלכה יינתן לו ייעוץ מקיף לגבי האופן שבו כדאי לו להתלבש בהתאם למי שהוא הן ברובד הגופני והן ברובד המחשבתי זוהי מתנה יעילה ואיכותית, אשר תעניק לו  יכולת ארוכת טווח, להתלבש בהתאם למי שהוא.

לבחור בסטייליסטית הטובה ביותר עבור המתנה האולטימטיבית לכל גבר

אם אתם  מחפשים את הסטייליסטית הטובה ביותר, אשר תעניק לגבר שיקר ללבכם מתנה שתיפתח לו הרבה דלתות, מתנה שתעניק לו כלים להוציא את מי שהוא באמת, בחרו כמתנה בפגישת ייעוץ סטיילינג אישי, ע"י גלית ניניו שהיא ללא ספק הכתובת עבורכם. גלית ניניו, סטייליסטית ויועצת תדמית וותיקה אשר עובדת עם גברים בכל הגילאים, מתחברת ללקוח ומעניקה לו בדרך נעימה, קלילה, פרקטית ומעשירה את כל הכלים להתלבש ולהיראות הכי טוב שאפשר ובדרך שמייצגת אותו נכון. גלית מכירה את תחום הסטיילינג לעומקו אצל גלית תוכלו להעניק כמתנה פגישת סטיילינג הכוללת פגישת ייעוץ והכוונה לגבר בנוגע לאופן לבושו או פגישות ארוכות יותר בביתו מול המלתחה האישית שלו הכוללת את סידור המלתחה באופן המתאים הראוי לאותו גבר, או פגישת שופינג משותפת, אשר במהלכה תינתן הכוונה והדרכה מדויקת לגבי הבגדים שכדאי לאותו הגבר לרכוש עבורו.

צרו קשר עם גלית ניניו, הסטייליסטית הטובה ביותר עבור פגישת ייעוץ בתחום הסטיילינג כמתנה, לכל גבר באשר הוא. אין ספק שאם אתם מחפשים רעיונות למתנה לגבר, גלית היא הכתובת עבורכם.

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור עמי קשר:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    שליחת הודעה מהירה

    השאירו פרטים ואחזור
    אליכם בהקדם

      Galit Ninio
      Gift Card
      Call
      WhatsApp