טיפים לסטיילינג

טיפים לסטיילינג אישי שיהפכו כל אישה לכוכב בממלכתה

כל ייעוץ סטיילינג באשר הוא, מורכב מטיפים מקצועיים שמטרתם לקרב את מי שאין לו סטייליסטית אישית, לעבר פסגת השאיפות של כולנו, להיראות מדהים כל הזמן! טיפים לסטיילינג בדרך כלל נאספים במהלך קריירה ארוכת בתחום האופנה או במסגרת לימודי סטיילינג מקצועיים, שמעניקים הכשרה מלאה ומקיפה ביותר לא רק ביסודות הסטייל, אלא בכל הקשור לאופנה, טיפוח ויופי. לא לכל אחד יש את כלים ואת התכונות הדרושות על מנת להיות סטייליסט או סטייליסטית. לשם כך נדרשת יכולת הבחנה, טעם אישי מפותח וראייה ייחודית של האדם, במיוחד מכיוון שיש צורך להתמודד עם נשים שונות, בגילאים שונים וכמובן שלכל אחת מהן אופי וסגנון אחר. יכולות אלה עם ההשכלה המקצועית, זה מה שהופך את הטיפים של סטייליסטית לנחוצים ומועילים.

 

כיצד מתחלקים טיפים לסטיילינג ולמה זה נועד

טיפים לסטיילינג מתחלקים לתחומי החיים שלנו; עבודה, פנאי ובילויים. בנוסף, הם מתחלקים גם לתקופות שונות בחיים; תקופת ההתבגרות, תקופת הדייטינג, תקופה שבה משקיעים בבניית הקריירה, תקופת ההיריון והתקופה שבאה אחריה. החלוקה הזאת נועדה על מנת להפוך את ייעוץ הסטיילינג למותאם אישית עבור הצורך הייחודי של האדם. על מנת להתאים מלתחה של אשת עסקים או של האישה שזה עתה ילדה, דרושים טיפים שונים. כך גם התאמת מלתחה לנערה מתבגרת שונה לחלוטין מיצירת תדמית עסקית נכונה לאשה מבוגרת יותר.

 

לצד הטיפים שמשתנים בהתאם לאשה, מעמדה וגילה, קיימים גם טיפים אוניברסאליים לסטיילינג, שיתאימו לכל המקרים מכיוון שהם עוסקים בהנחיות כלליות.

 

כמה טיפים כלליים שיעשו לכם את היום, את העונה ואולי גם את השנה

  • תהיו אמיצים בבחירת קשת הגוונים אבל לא נועזים מדיי, על מנת שלא יתקבל מראה מכאיב לעיניים.
  • הימנעו משילוב של כמה הדפסים בהופעה אחת, אם אתם בוחרים פריט אחד מנומר או עם פסים, שאר פרטי הלבוש צריכים להיות בגוון אחיד.
  • הימנעו מללבוש הכול שחור, גם אם בעיניכם זה עדיין הצבע הנכון, שלבו עימו תכשיטים צבעוניים שירעננו את ההופעה.
  • הבליטו את הצדדים היפים שבכם והסתירו את אלה שפחות מחמיאים, על ידי טשטוש בעזרת גזרות מתאימות.
  • אל תצאו לקניות עם יותר מאדם אחד בתור מלווה, ריבוי דעות יכול להסיח את דעתכם ולגרום לכם לקנות לא את מה שאתם אוהבים, אלא את מה שנראה יפה בעיניי המלווים שלכם.
  • בחרו את הבגדים בהתחשב לטרנדים, אך אל תתנו לטרנדים לבלבל אתכם בתהליך ההתאמה שלהם לנתונים האישיים.
  • אימצו מנהג לרכוש פריטי בייסיק אשר קל לשלבם בצורות שונות. פריטים אלה ישמשו אתכם לאורך כל השנה, ועם שילובים שונים הם יראו אחרת בכל פעם.
  • על תוותרו על אקססוריז ותכשיטים, הם המשדרגים העיקריים בכל הופעה, ובכוחם להבליט את הייחודיות ואת האינדיווידואליות שלכם, גם אם אתם לובשים ג'ינס וחולצה לבנה.
לפרטים נוספים מוזמנים ליצור עמי קשר:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    שליחת הודעה מהירה

    השאירו פרטים ואחזור
    אליכם בהקדם

      Galit Ninio
      Gift Card
      Call
      WhatsApp