סטיילינג לראיון עבודה

כיום יותר ויותר קיימת מודעות גבוהה לחשיבות המראה החיצוני שלנו ואף הוכח קשר ישיר בין המראה החיצוני להרגשה הפנימית וישירות להצלחה והשגת תוצאות בחיים.
באופן טבעי אנו נמשכים ומכבדים אנשים אסתטיים שנראים טוב ומרגישים טוב עם עצמם, הלבוש הוא חלק בלתי נפרד מהתקשורת שלנו עם אנשים.

 

אנו מקבלים כל כך הרבה החלטות ביומיום לגבי האנשים שמסביבנו עוד לפני שהכרנו אותם, עוד לפני שהספקנו לדבר איתם ולשמוע מה יש להם להגיד, ההופעה שלהם מעבירה מסר.
אנחנו משלימים פרטים חסרים על פי המראה החיצוני, רק מתוך אותה תחושת בטן שהמראה שלהם משדר לנו- זהו כוחו של המראה חיצוני!

 

ההשפעה של המראה החיצוני היא ממש בשניות הראשונות, כך שהגורל שלנו בראיון נחרץ כבר בכניסה לחדר, המראיין כבר מושפע והחליט את ההתאמה או אי ההתאמה לתפקיד.
ההשפעה מדהימה! מעומדים ש"נפלו" ברושם הראשוני יצטרכו ממש להתאמץ מילולית להשפיע ולהרשים, לעומתם מעומדים שהרושם הראשוני פתח להם את הדלת, יש סיכוי שהמראיין ממש יכניס להם מילים לפה ויוביל אותם להצלחת הראיון.
אותה השפעה היא מהתחושה שהמראה החיצוני משאיר אצל המראיין, התחושה הזו מושפעת ממס' גורמים: המראה הכללי, הטיפוח והאסטתיקה, סגנון הלבוש והתדמית החיצונית, ההתאמה של הלבוש לתפקיד ולמקום. ישנם מחקרים שמראים כי אנשים שנראים טוב עוברים יותר בקלות ראיונות.
מוקצבים לכם כ- 7 שניות ליצירת רושם ראשוני אבל יש לכם את כל הזמן הדרוש להיערך לאותן 7 שניות.

 

אז איך בעצם נגרום לעין שרואה אותנו לאהוב את מה שהיא רואה?
מפגש סטיילינג אישי כולל הכרות והתאמת התדמית האישית, המסר והאמירה הרצויה, הסגנון והסטייל האישי. מלבד סגנון חשוב להכיר את הנתונים הטבעיים ולדעת למקסם את המראה ע"י שימוש נכון בחומר: גזרות, בדים, צבעים, אקססוריז, שילובים נכונים וכו'-  ניתן לבנות את ה"לוק" המנצח.

 

טיפים כלליים ללבוש לראיונות:

חשוב שהבגדים יהיו נקיים ללא כתמים, מגוהצים ושמורים כך שצבע הבגד לא יהיה דהוי.
נעליים נקיות ומצוחצחות, בשום אופן לא מגיעים לראיון עם כפכפים, גם לא עם קרוקס.
גם להתאמץ יותר מידיי לא יעשה רושם טוב, אין צורך להגיע בלבוש מוגזם, חגיגי מידיי שמתאים לארוע – חשוב להתאים את הסגנון לתפקיד שאליו אתם מיועדים, לחברה ולאווירה הכללית.
לרוב, עדיף להימנע מלהגיע עם ג'ינס, בכל מקרה בטח שלא עם ג'ינס משופשף או עם קרעים.
מומלץ לא לשים בושם חזק ולהקפיד על ציפורניים ושיער מוקפדים – נקיים ומסודרים.

 

לסיכום, ההופעה הכללית לראיון עבודה צריכה להיות הופעה מסודרת, מרשימה ומכבדת ולכן גם אם זומנתם לראיון ספונטני ואתם לא במראה הנכון, רצוי לשריין זמן לקפוץ הביתה ולהתארגן בהתאם.

 

אנו משקיעים כל כך הרבה בהכנה לקראת ראיונות עבודה, ייעוץ סטיילינג אישי יכול להיות מכריע להצלחה בראיונות.

בהצלחה 

לפרטים נוספים מוזמנים ליצור עמי קשר:

    קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני
    שליחת הודעה מהירה

    השאירו פרטים ואחזור
    אליכם בהקדם

      Galit Ninio
      Gift Card
      Call
      WhatsApp